Lim-6bis wszedł na wyposażenie polskiego lotnictwa w 1962 roku, w tej wersji ostatecznie zrezygnowano ze wszystkich zmian wprowadzonych w Lim-5M i Lim-6, pozostawiono tylko pojemnik na spadochron hamujący zamontowany u podstawy statecznika pionowego, powrócono do podwozia głównego Lim-5.
Dodatkowe środki bojowe miały być zawieszane na dwóch wysięgnikach zamontowanych pod skrzydłami, w pobliżu kadłuba. Lim-6bis zaczęto przekazywać lotnictwu wojskowemu w marcu 1963 roku. Początkowo były to zmodyfikowane Lim-6, następnie trafiły do przeróbki Lim-5M. Kolejne 70 sztuk Lim-6bis było nowymi samolotami, których produkcję ukończono w 1964 roku. Część z nich wykonano w wersji rozpoznawczej, nazwanej Lim-6bisR.
Rozpiętość | 9,63 m |
Długość | 11,26 m |
Masa startowa | 5354 kg |
Maksymalna prędkość | 1130 km/h |
Pułap | 16470 m |
Zasięg | (z dodatkowymi zbiornikami) 1670 km |
Uzbrojenie | 1 działko 37 mm, 2 działka 23 mm |
Silnik | WK-1F o ciągu (z dopalaniem) 3380 kG |